loading...
leila52
leila بازدید : 70 یکشنبه 25 دی 1390 نظرات (0)

باران را در آغوش می گیرم
و خودم را غرق در رویای بدون تو بودن می کنم
تو با آغوشی باز...
با آغوشی پر از نفس های پاییزی
به استقبالم می آیی...
و مرا تنگ در آغوشت می گیری
و یک نفس عمیق تو کافیست
برای دوباره جان دادنم در هوای بودنت...
باران را در آغوش می گیرم
و خودم را غرق در رویای بدون تو بودن می کنم
تو با آغوشی باز...
با آغوشی پر از نفس های پاییزی
به استقبالم می آیی...
و مرا تنگ در آغوشت می گیری
و یک نفس عمیق تو کافیست

برای دوباره جان دادنم در هوای بودنت...

اين آهنگ پر ازخاطره است براي من



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عاشق صداقت ومهربانيم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 1,439
  • کدهای اختصاصی
    http://www.dl.behmusic100.in/music/1390/Dey/Irani/Mohammadreza%20Araabi%20%26%20Pouyan%20-%20Arusak%5B128%5D.mp3